SMART FINANCE 24
ETAPY WSPÓŁPRACY
Oferujemy indywidualne i elastyczne podejście do potrzeb i oczekiwań Klienta, zapewniamy rzetelność prowadzonych przez nas działań, z zachowaniem najwyższych standardów jakości obsługi.
Etapy współpracy z biurem rachunkowym Smart Finance 24 Sp. z o.o. krok po kroku:
Spotkanie z naszym pracownikiem
Podpisanie umowy
Na koniec miesiąca
Pod koniec każdego miesiąca sporządzana są listy płac, deklaracje do ZUS, deklaracje do Urzędów Skarbowych i informacje o podatkach do zapłaty, a także miesięczne zestawienia. Dane są przekazywane Klientom drogą elektroniczną na podany adres e-mail lub dostępne są w naszej siedzibie.
Dostarczanie dokumentów
Do 10-go dnia następnego miesiąca klient dostarcza do naszego biura komplet dokumentów za poprzedni miesiąc (oryginały faktur, rachunków lub innych dowodów księgowych, wyciągi bankowe itp.) niezbędnych do sporządzenia wymaganych przepisami ewidencji oraz deklaracji podatkowych. Na życzenie klienta dokumenty mogą być odbierane z siedziby Zleceniodawcy.